Tuesday 29 May 2012

caMerON HighlaNDS

Hye kawan-kawankuuu..
sebenarnya, aku baru balik dari Tanah Tinggi Cameron, hehehe.. sangat seronok walaupun agak penat dan Cameron dah tidak sejuk sangat puunn..
oke, program ini dinamakan Siri Jelajah Melestarikan Alam & Masyarakat, anjuran kelab ekonomi..
kitorang menjayakan program ini bersama Rumah Bakti Al-Kausar yang terdiri daripada 32 orang dan peserta UKM seramai 48 orang..
Aku berharap ini adalah pengalaman manis bagi anak-anak yatim ini bersama pelajar UKM.. Aku memasang niat untuk melakukan program ini dengan berseronok sambil beramal, agar kita sentiasa ingat sebenarnya ada orang yang lagi susah darpadai kita..

inilah gambar budak-budak comel tuuuu...

ini pula pelajar internationa yang turut joined progrm ini.. bangga seehhh!!! huhuhu

inilah gambar kami semasa berada di MARDI Cameron Highlands..

untuk pengetahuan korang, inilah dia KP kepada program ini.. mungkin korang kenal Ismail Faruqi..
KP terbaik la weh! hahaha..yang lain-lain tu adik angkat baru dia, hehehe..

inilah kami semasa nak balik dari MARDI.. terpancar kegembiraan di mata diorang.. harap diorang seronok walaupun penat..

ini pula YDP kelab ekonomi.. dia memang macam ni.. suka perasan.. padan muka gamba dia masuk blog aku, hahaha =P

ini pula, masa bershoppiiiinnggg... macam-macam kerenah diorang ni.. Tapi tu la dia, seronok sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat.. hehehe..

TAHUN2 NANTI AKU NAK BUAT LAGIIIIIIIIII!!! JOIN K!!!












No comments:

Post a Comment